3.01.2009

Bond - Korobushka

12 yorum:

  1. Zeynepcim,
    Bu yazıda bişeyler gözükmüyor, eksik sanki?
    Maksat, "Bond kızlarını dinleyin" ise, bulduk dinledik. sen merak etme. :))

    YanıtlaSil
  2. Canım,

    Bir susmak, bir susmak istiyordum ki sorma. Sanki sonsuza kadar susabilir mişim gibi. O kadar yani:)

    Böyle olunca da habire müzik dinlerim ben. Birini de size yollayayım demiştim:)

    YanıtlaSil
  3. Çok üşüdüm bir de bugün. Aaa iyi aklıma getirdin dur bunu yazayım ben buraya.

    YanıtlaSil
  4. Eksiklik devam ediyor efenim.

    YanıtlaSil
  5. Peki pess! Keman sesine tutkunum ben, bir de suskunum ya, ikisi birleşsin, ama aynı zamanda, içimdeki yükselen coşkuyu da ele versin istedim di.

    :)

    YanıtlaSil
  6. Hııı!!!
    Anladım sonunda!
    Teknik arıza değil, yani.
    :)

    YanıtlaSil
  7. Bende de jeton geç düştü, pardon...

    (Bir cümlelik yorumu bir türlü gönderemedim, internet kesildi, sayfa kapandı, BS yorumu kabul etmedi, bin türlü şey oldu, allah allah...)

    YanıtlaSil
  8. Zeynepcim,
    Baskılara dayanamamış ve müziği yapıştırmışsın, sonunda. Çok hoş. :))

    YanıtlaSil
  9. Metin Bey,
    Aynı şey benim de başıma geldi, demincek. Anladığım kadarıyla bu yeni bloggera yorum gönderebilmek için, önce kendi sisteminize şifreyle girmek, sonra buraya yorum yazmak gerekiyor.

    YanıtlaSil
  10. Olsun, yanlış da anlayın, ısrarcı da olun, ben zevkle açıklarım. Zira efenim, sesinizi duymak hoşuma gidiyor.

    Bu durumla ilgisi yok ama, demin blogda müzik yayınlamak konusunda -tamamen görsel kaygıyla- bir karar aldım. Artık sayfanın yanına bir müzikçalar ekleyip, şarkılarımı genellikle oradan yollayaciğim sizlere:)

    YanıtlaSil
  11. Aaa! Çok komik!
    Bir an önce burda müzik vardı? Tool-Sober çalıyordu. Zaten halen de dinliyorum, linkine tıkladım, çünki.
    Ben de diyecektim ki, işitme yeteneğini kısıtlayan müziklere ait ipucunu yakaladım, yaşasın.
    Ben bu grubu oğluma sorayım en iyisi, konunun uzmanı o.:)

    YanıtlaSil
  12. Bir dizi sakarlık, acemilik ve denemeden sonra sonunda başardım!

    Ekmekçikız'cım, evet bu sadece bir ipucu, dur sana daha neler dinleteceğim:)

    YanıtlaSil