26.01.2009





"işte bugün, böyle titrek ellerle
belirsiz bir kayıta koyuyorum prizmamı."





12 yorum:

  1. "Biliyorum ki hayata geçmesi mümkün olmayan
    fikirleri barındırmak gibi zevkleri bırakacağım."

    YanıtlaSil
  2. Ben bekliyorum, prizmadan çıkıp yansıyacak renkleri.

    YanıtlaSil
  3. Tamam farz oldu artık. Ama film siyah-beyazdı diyim :)

    YanıtlaSil
  4. Bu iki satır yazının altında ya da üstünde bir görüntü var da ben mi göremiyorum acaba?

    YanıtlaSil
  5. Hayır Metin Bey, sadece iki satır yazı. Görüntüsüz.

    YanıtlaSil
  6. Görüntü gelecek!
    Bekliyoruz!
    :)
    The Baskıcı/Sorgucu Ekmekcikız

    YanıtlaSil
  7. Bu satırların sahibi olan harika adamın görüntüsünün orda burda sık sık kullanılması hoşuma gitmiyor. O yüzden sadece satırları...

    Diğer görüntüye gelince Ekmekçi'kızcım, evet gelecek, haberlerden sonra, hemen bir sonraki postta! :)

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Yalnız,

    Bloguna ulaşamıyorum. Umarım yok etmemişsindir, eğer öyleyse çok üzüleceğim. Lütfen ses verir misin?

    YanıtlaSil
  9. metin bey

    iki satirin öncesindeki ve ardindaki görüntüleri, sesleri kendimiz dolduruyoruz sanirim.....su doz meselesinden dolayi....hem a hem de b seceneklerinin gecerli kilindigi, uygulamali bir örnek olmus bu iki satir yazi....

    sevgili zeynep haklisin bazen ancak belirsiz iki satirlik kayitlara koyabiliriz prizmayi....

    YanıtlaSil
  10. Haklısınız sevgili Kaçakkova Bey...

    YanıtlaSil
  11. Sevgili Kaçak,

    Suskuya övgüler düzsem de çoğu kez dozaşımı oluversem de, Metin Bey'i okuduğum zamanlar a şıkkına meylettiğim zamanlar oluyor. Ama evet, bu konunun inceliği kesinlikle o dozda saklı ve bu iki satır yeterince iyi bir örnek.

    YanıtlaSil